söndag 2 juli 2017

Mysig kväll och spontantur

På fredagen när jag hade slutat gick gubben och jag och stängde två fållor mellan vägarna. Det var jättemycket sly, varmt, brännnässlor och kryp. Ganska drygt alltså, som tur var så var själva staketet ganska helt. Men eftersom vi ska ta dem över vägen på söndagsmorgonen så måste det bli klart. Och eftersom Liza kom på den briljanta idéen att åka till Östersund över dagen på lördagen. SM i agility går ju där, klart man nappade på det. På kvällen var jag till Hårga och umgicks med kollegor. Gott och mysigt och en riktigt fin sommarkväll. Vi var upp till Lilla K där Moa Lignell spelade. Det var en riktigt trevlig kväll och Stefan fick komma och hämta oss vid 12. Vi var väl hemma  vid ett ungefär så det blev inte många timmars sömn. Klockan ringde 5.10 och då var jag riktigt trött. Vi var i alla fall på plats vid tio och hann se både mediumlagen och largelagen. Så kul att se lite agility live. Sedan kollade vi på sändningen i bilen och en del såg jag efter det att jag kommit hem också. De höll på väldigt länge.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar