lördag 7 oktober 2017

Jag vill ha lugn och ro

Trodde att jag började komma över allt nu, vill inte fastna i bitterhet och jävelskap. Jag vill framåt men hur jag än försöker så finns dessa människor kvar och förstör mina dagar. I dessa VM tider dyker det visst upp extra mycket på mina minnen. Dels verkar det vara ungefär samma datum varje år det går. Så dessa dagar kommer all vår forna historia ikapp. När vi var till den arenan där VM går i år så var det liksom min ide att åka iväg. Jag bokade flyg, hotell och taxi. Vi for iväg 6 personer och halva styrkan har visat att de typ hatar mig under detta år. Eftersom det är 5+1 och några runt omkring dessa också. Så följden blir att mina bittra minnen rör fler än bara de där 5. Så i alla j...a minnen dyker det upp någon kommentar. Kunde de åtminstone inte ha varit sådana vänner som inte var så aktiva på fb 😂 Fick tips att man kunde ställa in det där på inställningar men det verkade inte gå. Man kan välja bort att se gemensamma minnen med de man är vän med. Inte de som plockat bort mig. Sedan dök det upp en sak till som har med 6:an att göra så nu ligger jag här sömnlös igen. Klockan är närmare 3 natten mot söndag. Fasiken att de får förstöra min fina utvecklingskurva, har ju sovit bra den sista veckan nu. Tror till och med jag hämtat upp något kilo.










2 kommentarer: