torsdag 12 oktober 2017

Nytta och nöje

Alltså brukar vara så sugen på att ta tag i en massa grejer när jag är ledig. Men den här måndagen var liksom bara dryg, det var bara regn och grått. Dessutom hade jag värsta träningsvärken och en del måsten som att laga staket och halma / vattna åt fåren. Blev så less av att vara ute så jag åkte till Hundhallen och städade i köket och övernattningsrummet. Det kommer någon och ska bo där i helgen nämligen. På kvällen var jag och tränade med Liza, Peter och Helen. Äntligen var temperaturen lite bättre i Hallen i alla fall. Jag kunde inte köra för fullt och Liza hade bara en. Hon skulle låna Uno och jäklar vad rolig han såg ut när jag inte skulle springa med. Det är nog mattes lilla älskling ändå trots att han vill ge sken av att han gillar alla andra bättre med sitt mingel 😍 vi körde en ganska svår grej med slalom och tunnel. Skicka i tunnnen i ett bakombyte flip? Bort? och stanna kvar på höger sida av slalomen själv. Både Uno och Pippi hade svårt för den men alltså Vie och Kiwi fixade den så himla fint. De där ungdomarna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar