fredag 20 oktober 2017

Sjukt trött

Det var länge sedan jag kände mig så slut som i kväll när jag kom hem. En lång fredag som avslutning på veckan. Den här veckan blev nästan som vanligt det var bara 4-6 som hade projekt med Kulturskolan hela torsdagen. Musikhistoria hade vi beställt åt dem. Det var bättre än det andra temat men ganska mycket prat även här. De fick i alla fall testa improvisation med kazoo, spela bygelgitarr och testa elgitarr (intro smoke on the water) Skriva en text till en blues. Det var ändå bra och beta av en del så vet jag vad jag ska ta mer av. Veckorna går ju så himla fort nu känns det som. Det är snart höstlov sedan brukar det vara dags att börjar prata lucia. Var dessutom så hungrig när jag kom hem så jag orkade inte ens laga mat. Tog en påse chips istället, usch va onyttigt 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar