måndag 30 oktober 2017

Mysig helg

På lördagen knallade jag iväg till Hallen för lite banträning. Helen och Nora kom också och sedan lämnade vi banan och hade öppen banträning hela dagen. Jag for upp till Bollnäs för jag måste handla lite grejer men var först upp på klubben där det var lydnads KM. Hann bara se platsliggningen och applådera på prisutdelning och fika. Lava hade varit ganska duktig men lite seg. Söta lilla hund hon är verkligen allround och så tråkigt att hon fått sin ögonsjukdom. Blev medbjuden till Gävle på kvällen då Sara fått en plats över. Elnas klass körade när Gävle symfoniorkester spelade the armed man. Så duktiga! Det var jättehäftigt med den stora kören, det var ju flera körer inblandade. På söndagen var jag uppe tidigt för att hinna göra undan innan jag skulle till Stockholm. Gick med hundar, kollade till får, flyttade ett staket, städade vid Hallen, dammsög två våningar och duschade. Framme i Stockholm vid 14.50 och sedan gick jag och handlade lite viktiga grejer och lite oviktiga grejer också. Trött på att shoppa efter 1 timme blev jag i alla fall. Gick till hotellet Freys och sedan åt vi där på Belgobaren på kvällen. Vi hade bokat bord redan 17 så det blev inte någon jättesen kväll precis. Trevligt folk man jobbar med i alla fall. Det var en mysig kväll, Karin fick en guidad tur på datingsida. Idag måndag har vi varit på Skolforum hela dagen. Har lyssnat på någon bra föreläsare, druckit gratiskaffe och köpt en bok. Nu är vi på väg hem på bussen något försenade. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar