lördag 14 oktober 2017

Veckan

Klämde in lite jobb mellan ledigheten också. Ganska jobbigt väder även för vår verksamhet med blöta barn. Men herrejösses vad roligt man kan ha med vatten också. Det har byggts dammar och kanaler. Torra kläder efter rasterna var mer ett undantag under denna vecka.  På tisdagskvällen var jag och Erika och tränade, vi körde en kortare kombo där vi tränade bakombyten och blindbyten. På onsdagkväll var jag kvar på jobbet då vi hade APT då. På torsdagen hade vi projekt med kulturskolan igen och på kvällen var det så himla trist väder så jag gick inte ens ut. Satt först bara och väntade på att det skulle bli mörkt så jag slapp se eländet. Sedan gick jag och la mig jättetidigt i alla fall. Fredagen var äntligen regnfri och det blev promenad i skogen x 2. En i mörkret tidigt innan jobb och en i solen efter. Skönt då jag fått hållt mig från skogen flera dagar då det är älgjakt. Det har varit otroligt skönt att slippa detta med att mjölka kossor innan jakten det här året i alla fall. Vi hade världens mysigaste upptakten till en av diskrimineringsgrunderna. Jag gestaltade kungen på 1600-talet som gav det homosexuella paret dödsstraff genom halshuggning. Tänk vad många figurer man varit genom åren. Nedan en bild från när jag var tomte 2011. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar