söndag 2 september 2018

Ännu en galen vecka

Hinner verkligen inte med allt jag skulle behöva göra nu. Ligger efter med planeringen och känner hela tiden nån sorts stress över att jag inte gjort någon riktig prioriteringslista. Jag brukar inte ha det så rörigt men nu är det lite väl många bollar i luften. Håller också på med kursanmälningar och att maila folk till höger och vänster. På onsdagen var vi till Orn, vi hade som vanligt ett underbart väder. På torsdag och fredag kom vi äntligen igång med musik lektionerna. Då kanske jag slipper få frågor om vilken dag de ska ha musik 😊 gullungar ❤️ Eftersom det var en sån vecka då jag stängde tre dagar så kändes det verkligen som om jag inte hunnit så mycket på kvällarna heller. Tränade lite planka och target inne en kväll och körde ett pass ute då det blev gunga och första hindret. Peka på första var nyttig träning för både Salsa och Uno då man ju faktiskt tränar att stanna kvar också. Vilket inte är deras bästa gren. Mest har jag suttit vid datorn varje ledig stund och promenaden på fredagen blev i solnedgången. Men då hade i alla fall Emil kommit hem, det blir en välbehövlig helg och jag kommer inte hinna med varken jobb eller föreningsverksamhet så det är bra. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar