måndag 3 september 2018

Släkten är bäst!

Anna och kusin Petra hade dragit ihop till en träff med Gullan och Algots avkommor och alla efterkommande generationer. Så klart finns det ju ingifta också så vi blev ju några, trots att alla inte kunde komma. Det roligaste var att träffa Anders min kusin som jag lekte så mycket med nör vi var små. Han är bara ett halvår yngre än mig så vi har hängt ihop. Nu var det väldigt länge sedan vi sågs och ändå längre sedan han bodde här. Nu hade han två av sina barn med också, dessa har jag nog knappt sett förr. Själva träffen hade vi på bion i Kila och den gulligaste valpen av alla sorter var Kira. Emil sjöng några låtar och farbror John visade gamla bilder. De smarta människorna åkte sedan hem och la sig, det gjorde inte jag. Jag hängde på ungdomarna på Kilafesten och gick in där med ca 1 timme kvar. Det var skitskoj, vi dansade som attan. Mindre kul var det att det var kallt och ingen svarade. Stefans var det någon hänvisningston på, ja så det var bara att gå. Säkert nyttigt och bra för kroppen det också 😂 kom hem halv fem!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar