måndag 24 september 2018

Helg!

Emil kom hem så då fick Uno hänga på honom ut och gå på fredags eftermiddagen. Eftersom Vie var halt så tog jag tjejerna med mig och plockade lite blåbär. Gjorde en paj och frös in resten. På kvällen åt vi tacos och Jonas kom också hem. På lördagen for Emil och jag till Bollnäs. Handlade grejer till kiosken i Hallen mest. Åkte dit och började plocka lite, sopade en bit och frostade av kylen (frysfacket). Det är lite att göra där nu efter sommaren. Gjorde hemmagjord pizza till middag, så mycket roligare att laga mat när någon mer ör hemma än bara vi två. Hela kvällen ägnade jag åt datajobb. La ut veckoblad och skrev fakturor till A1:an. På söndag morgon tog vi kvigorna över vägen men eftersom jag inte sovit så bra pgr av fullmånen så gick jag och la mig igen. Sov till 11. Skulle ha varit och tävlat i Märsta men eftersom Emil var hemma och Vie halt så skippade jag det. Jag behövde nog hellre sova lite. Var till Hallen på eftermiddan och sopade klart. Uno har varit med dit båda dagarna så vi har även tränat lite. Roade mig och gjorde en stopmotion, det har jag varit sugen på sedan i somras. Vi åt ganska sent och Sedan åkte Emil hem. Mailade info till Instruktörsutbildningen och gick och la mig på tok för sent igen.


När Emil och jag varit på dollar och handlat. Jag köpte en räv åt salsa och Emil en ny mugg till pappan. Förra gången fick han ju bitch- muggen.




Filmen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar