måndag 10 september 2018

For å tävla

Vi for till Älvkarleby och Gårdskär och tävlade lite. De hade klass 2 och 3. Eftersom de körde på två banor och kladd 2 gick först for jag dit i god tid. Det är ett himla logistik-planerande när de kör så i block med gemensam banvandring. XL körde först och large därefter och det var inte särskilt många med. Fint och varmt var det också. Jag hade två hundar mellan mig med tjejerna i alla lopp. Nästan så jag tyckte synd om Vie i hopploppen för hon var tredje hund då och jag hade absolut inga ben kvar 😂 Jag till och med glömde banan så slut var jag. I första loppet så nollade och vann Salsa i alla fall, jag var mest nöjd över att hon tog en dold tunnelingång 🤣 Uno kom 2:a i samma men hade typ 15 fel. Vie gick också runt ett lopp men hade många fel. Annars var det mest disk men väldigt fina bitvis alla tre. Mycket bra träningstips fick jag med mig också. Träffade gamla vänner och stannade och åt och satt och surrade bra länge. Åkte in på Ikea och köpte lådor till slöjden på vägen hem. Var trött och somnade till och med på soffan när jag kom hem. Skönt att bara släppa allt för en stund och faktiskt bara unna sig en ledig dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar