lördag 15 september 2018

Intensiva dagar

För att sammanfatta dagarna i veckan så räcker det med ett: Gah! Känns som jag aldrig hinner det jag ska och det händer så konstiga saker hela tiden. Som att kaniner rymmer och får panik liksom. Tror den hade kommit in till kvigorna så den blivit skrämd. Den var liksom helt galen och var ända uppe hos fåren. Höll på med den i minst en timme på tisdagskvällen, i regnet.  På onsdagskvällen ringde jag några samtal och sedan måste jag riva bort ett staket hos fåren. På torsdagen hann jag inte ens hem för det var Distriktsmöte på klubben. På fredagen fick jag tomt på barn före fem och det såg jag som ett tecken på att hinna flytta en del möbler och sätta upp gardiner. Slutade med att jag kom hem halv sju och höll på att svälta ihjäl. Stefan bjöd mig på Hambokrog och sedan gick vi med hundarna. Därefter somnade jag! Tack galna liv för denna vecka må nästa bli lugnare. Började sjunga med förskolan igen, så jag fick äntligen packa min fina väska.
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar