fredag 28 september 2018

Dåligt uteår

Det här året har jag nog tränat rekordlite hemma i alla fall. Först var det vinter i en evighet och sedan blev det för varmt. Nu i höst har jag tävlat ganska mycket. På kvällarna blir det mörkt och vi har inte hunnit bytt lampan som gått i strålkastaren. Jag har ju liksom inte så många som dragit igång mig heller. Av mina gamla träningskompisar så är det för mycket av annat just nu och gamla eller sjuka hundar. Jag är otroligt lat när jag ska dra igång mig själv, det blir inte mycket alls. På måndagen fick både Uno och Salsa i alla fall köra en övning jag byggde upp för typ två veckor sedan. Tur att jag samlar allt nyttigt jag stöter på när jag tävlar så det finns ju ingen brist på träningstips ändå. Har lätt så det räcker till hela vintern. Vie är mycket bättre men får ta det lugnt ett tag till. Vet inte riktigt vad hon har gjort heller men glad att jag inte hetsade iväg till veterinären. Kommer bli askul att åka på VM också, är ju några år sedan jag var iväg nu. Hemmaplan kan man ju inte missa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar