lördag 29 september 2018

Orbaden

Vi drog till Orbaden med jobbet. Det var studiedag på torsdag men vi åkte redan efter ett på onsdagen. Dels hade många vårdnadshavare ordnat så de hämtade tidigare och vi hade ordnat med vikarier för de som var kvar. Vi var alltså på plats redan vid 14.30, checkade in, fikade och körde ca 2 timmar samarbetslekar. Sen hann vi med lite vin och spa innan middag. Sov tungt och bra hela natten. Körde igång med frukost och varvade sedan dagen med jobb och äta. Vi gjorde ett personlighetstest som var ganska intressant. Man blev inga färger utan djur. Jag blev Lejon när det var lugnt och Uggla när det är svårigheter och konflikter. Det som är intressant att ha med sig är ju att vår arbetsplats är överrepresenterade av sanktbernardshundar 😂 På kvällen var jag supermätt när jag kom hem och väldigt trött fast man inte gjort något. Gråmys blev glad när jag la mig på soffan. 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar