torsdag 27 september 2018

Snart Höst

Äntligen börjar det kännas höst i luften och suget efter att förbereda för just höst känns roligare. Min lediga måndag ägnade jag åt en hel del pappersjobb. Matade får och bytte vatten. Lagade en tunnel och tvättade sandsäckar. Tänkte låta några av mina husera i Hallen i vinter. När jag hade sopat klart mattan i Hallen så gav jag mig på att städa entrén också. Putsade fönster och städade bort kvarglömda grejer. Det är inte klokt vad folk glömmer bort saker. Skönt att få det klart i alla fall så nu ör det bara resten kvar. Sara kom dit och tränade lite när jag var där. Söta Kira! Vilken stjärna! På kvällen var det kurs och jag for lite tidigare så Uno fick köra balans, slalom och gunga. På kursen är han superduktig trots att han luktar ihjäl sig efter en viss pinscher-tik just nu. En gång kvar men det ska visst bli fortsättning också i vinter. Gick en sen promenad när jag kom hem med hundarna Fullmånen håller mig vaken på nätterna tyvärr. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar