söndag 4 november 2018

Ett bra lov

Veckan började med en kurs som egentligen riktade sig till förskolepersonal som handlade om att sjunga med små barn. Hur man ska tänka så man inte sjunger för lågt så de små inte kan sjunga. fick bra tips som är lätta att föra vidare. Alltid kul att träffa likasinnade, alltså folk som gillar att sjunga. Det var 1/2 dag på måndagen så jag bytte ledig dag med min korta fredag. De andra dagarna hann jag både vara på fritids och göra undan massor också. Kopierade upp alla nya blanketter och satte i pärmarna började sortera i gamla pärmar med tidningsurklipp mm. På onsdagen var Li och jag till världens snällaste föräldrar som skänkte massor med spillbitar till slöjden. På eftermiddagen blev vi bjudna på biografteatern i Kila på sportlovsbio. Det blev två svängar med bussen då det var 17 barn. Jättemysigt att vi fick komma! På torsdagen tog de andra med barnen till Söderhamn så då fick jag rota i skit hela dagen. Hann med både arbetsrum, källare och förrådet på slöjden. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar