söndag 18 november 2018

Måndagselände

Veckan startade med en ganska fylld måndag. Jag gjorde undan en massa måsten innan vi for till Bollnäs för att besiktiga Jonas (min) bil. Vi var också och kollade på golv och lunchade. Var och köpte en adapter, ny skrivare, mineraler åt fåren och en ny fäll åt hundarna. Var upp till klubben och plockade undan hinder. Blev lite skakig då en av tunnlarna var full av jord. Det ser ut som om något djur använt en tunnel som farstu eller ingång. Den var tung och jag vågade inte flytta på den heller. Tänk om det ligger en grävling där och lurar 😱😂 
Sedan var jag till Folkhögskolan där byskolorna gått ihop och tagit dit en föreläsare. Vi har redan en hel del böcker från olika förlag men det var såklart mycket tänkvärt hon hade att säga. Jag blev väldigt stressad dock då jag fick meddelande om att kalendern inte ens fanns på Hallens sida. Det som var lite värre var att jag heller inte kom åt bokningen manuellt. Tydligen så hade jag missat att kolla upp saker jag borde ha gjort. Jag hade ju fått ett Mail om uppdatering av Bhp men läst 3/12 och tyckt att det var lugnt. Efter tre timmar i engelskspråkig support så lyckades jag i alla fall nedgradera sidan. Så nu fungerar det en stund på lånad tid. Tur snälla Thompa hjälpte mig lite här, nu är nytt script beställt i alla fall så vi får hoppas de hinner före 3/12. Vilken jädra dag det blev! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar