torsdag 8 november 2018

Ingen rast eller ro

Helgen och min lediga måndag bara flög bort i en massa fix. Hade ju liksom en presentation och en planering till A1:an och göra också. Tyckte det skulle gå fort då jag liksom använde de jag redan gjort men eftersom det var två kurser och jag såklart inte gjort lika så blev det mycket text att bearbeta ändå liksom. Väldigt bra att vara tvungen att tänka igenom ändå för det skulle ju jag aldrig göra annars 😂 var och fixade en del vid Hallen i måndags, satte upp gardiner som jag tvättat och spikade upp en skarvkabel. Snart är det finare där än hemma. Vi kollade på läckan i taket, så jag fick liksom upp på taket igen. Var och hälsade på gubben på hans sk jobb också. Himla stor lokal det där blir. Både något bredare än hallen och mycket längre. Måste ju vara uppåt 60 meter lång och kanske nästan 12 meter bred i alla fall. På måndagskvällen for jag upp till Bollnäs en sväng. Handlade lite och hämtade en pärm på klubben. Vi skulle ju skicka in en massa till RF, hoppas jag hittat allt de skulle ha. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar