tisdag 20 november 2018

Vart tar tiden vägen då?

Dagarna bara rullar på i ett galet tempo tycker jag. I veckan så var det som vanligt igen och vi körde igång luciaträningen på allvar. Hann ju liksom knappt göra något annat, bara att bläddra igenom de tre pärmarna jag har med låtar. På slöjden avslutade vi gerillaslöjdsprojektet genom att sätta upp allt på skolgården. Det blev faktiskt jättefint och uppskattat av de andra eleverna. Det var fulla dagar med härligt fartfyllda fritidseftermiddagar. Mör som attan när fredagen kom men eftersom jag slutade tidigt så hann jag med en promenad i dagsljus. Skönt för annars hade jag nog inte orkat hänga med på AW som några hade ordnat. Vi åkte världens häftigaste buss till Söderhamn och sedan åt vi på grosshandlaren (tror jag det hette). Vissa var tuffa och beställde in musslor. Det gjorde inte jag, jag åt anka 😉 Det blev ganska surrigt eftersom jag ju körde bil och det gjorde inte de andra om jag säger så. Hade haft ont i huvet hela dagen så jag vågade inte annat än att hålla mig nykter. Tack till snälla festkommittén och chauffören!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar