söndag 4 november 2018

Såå grått

Alltså fredagen, vilken skitdag! Jag var ut med hundarna och skötte fåren. Vi gav dem årets andra bal häromdagen så på fredagen hamnade jag och bytte vatten bara. Resten av dagen var jag bara inne, hade ju kunnat gå till Hallen men inte ens det hade jag lust med. Stefan var borta hela dagen och jagade älg. Skjutsade Emil till tåget för han skulle till Gävle. Han kom hem på torsdagskvällen. Det var väl det enda positiva med den där dagen, att Emil var hemma alltså. I övrigt var det en sån dag man lika gärna kunnat stanna i sängen. Regnade och var trist hela dagen. Det var mörkt redan vid två på eftermiddagen. Också allhelgonahelgen på det. Skrev på min planering till A1:an lite och fixade med lite hemsidor. I övrigt gjorde jag inte många knop! En sån dag man helst glömmer.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar