tisdag 20 november 2018

Lat helg

Tog det ovanligt lugnt i helgen. På lördagen gjorde jag knappt nåt som var nyttigt. Eller jag pratade i telefon med en del folk jag inte hört av på ett tag och det anser jag som viktigt och nyttigt i alla fall. Skötte lite får och sånt och traskade med hundar x2. Tränade faktiskt gungan hemma / ute och det var riktigt skönt. Tog lite bilder på Uno med täcket på. På kvällen var vi bjuden till storasyster. Fick jättegod mat och fick se söta barn och valpar. På söndagen gjorde jag undan en massa pappersjobb och fixade skärmen vid Hallen. Så nu kan man kolla via iPad eller iPhone också. Var ute och hjälpte Stefan med plåtar vid förrådet och vi tog upp bryggan. Efter det höll jag på att frysa ihjäl, ont i halsen börjar jag också få. 






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar