måndag 17 december 2018

Irritation och smärta

Började min lediga dag med att bli riktigt irriterad, hindren jag köpt till klubben kom och var trasiga. Helt utan emballage faktiskt, han hade sagt åt mig att kolla hindren när de kom och ta av emballaget. Det fanns inte ens något det kom i flera lösa delar bara. Galet arg blev jag och fick sätta mig och maila direkt. Tur att han var tillmötesgående och snabb. Nu är en ny gunga på väg redan så får vi skicka tillbaka den där sedan. Var på massage och det gjorde så ont så jag ville bara vråla. Under tiden så hade jag fått flera Mail med bokningar som skulle läggas in. Typiskt att bokningssystemet legat nere just nu när det är högsäsong och lucia liksom. Hann inte mer innan det var lunch och sedan gick jag med hundarna. Alldeles lagomt med snö har det kommit, hoppas det får vara kvar för det är ljust och fint. For till Hallen mellan två bokningar och dammsög, tömde sopor och sorterade lite. Tråkigt när folk bara lämnar och glömmer grejer framme. Men jag saknar också en balansplatta där. Det är ju ändå en ganska stor sak och få med sig av misstag 😞 for hem städade och åt. Tänkte gå med hundarna men så hade jag fått Mail från stiva som håller på med kalendern . Det visade sig att de var klara med scriptet så då började jag föra över de bokningarna jag hade på preliminära. Så skönt det ska bli att återgå till det vanliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar