onsdag 5 december 2018

Helgen

Så himla drygt när tiden bara går 😂 Hinner ju knappt något. Nu var det lite att fixa med också då det var första advent och städbehov i hela huset. Det var helt sopslut på grejer i kiosken också, har visst varit mycket folk där nu när jag varit borta. Så förutom att försöka få tv kabeln att fungera, sätta upp ljusstakar och skriva ut presentkort osv så var vi även till Bollnäs och fixade lite grejer. Lunchade på Sibylla (eftersom gubben fick bestämma) blev tvungen att ta en bild av alla hans bandagerade fingrar 🤣 Skulle köpa hundmat men då hade Lyan stängt. Var in och handlade mat och köpte en räkbomb till middag så vi orkade sätta upp ljusstakar sedan. På söndagen var det lydnadstävling i Hallen  och jag jobbade i köket. Kul med trevligt surr och jag fick titta lite också, såg de båda tvåorna i startklassen i alla fall. Väldigt irriterande att jag aldrig fick igång med film på TV:n, nu fick vi kolla på vinterstudion i stället. När klass 1 hade börjat drog jag till Bolinders på lite adventsmys. Var också på Lyan och köpte hundmat eftersom det var skyltsöndag och de hade öppet. Hann tillbaka till att se prisutdelningen på klass 1 ändå och plocka undan. På kvällen var jag sjukt trött och gick med hundarna och sedan kunde jag ändå inte sova 😞












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar