torsdag 13 december 2018

Helg

Vet inte riktigt var den här helgen tog vägen heller. Fick ju lite extratid när det gällde bokningen eftersom det kom ett mail som sa att uppdateringen skulle ske i nästa vecka. Det har tagit väldigt mycket tid i alla fall och flera bokningar har jag ju sparat helt i onödan. I helgen städade jag övervåningen ordentligt vilket var väldigt länge sedan. På lördagen var det julfest på klubben också med medlemsmöte. Det var nog det prisvärdaste lilla julbord jag ätit. Jag var supermätt och det var väldigt roligt. Jag skrattade så jag hade träningsvärk i magen på söndagen. Annars var det några dagar med mycket göra i kapp jobb. Skrivit protokoll, beställt hinder, fakturerat och lite annat smått och gott. På måndagen var jag och kollade på halva familjen Bolinder i luciatåget. Efter det gick jag faktiskt till Hallen och tränade lite. Uno hittade världens största grej, en kampleksak som låg uppe på A-hindret. Tyckte jag var jättesmart när jag ställde upp rallyskyltshållare nära slalomen. Uno har ju sådana problem med skylthållarna eftersom han måste trampa på dem hela tiden. Jag tänkte att jag gör något han kan dvs slalom och ställler skyltar för honom att ignorera. Han är väldigt övertygad om att de ska användas som target när jag försöker träna annars 😂 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar