onsdag 26 december 2018

Före jul

Jobbade sent de två sista dagarna innan jul. På fredagen var det många som gick hem lite tidigare och de som var kvar åkte mest skridskor. På fredagskvällen var vi och firade Anette. På lördagen gjorde vi något vi aldrig gjort förr, vi åkte till Bollnäs och handlade julklappar. Sådär dagarna innan julafton. Var in på Lyan och köpte lite grejs till dogsen, där sprang vi på Sara och Håkan. Så då passade vi på att luncha med dem. Det var riktigt trevligt att vara ute och yra så bland folk, det kanske får bli en ny tradition. Sedan var vi och handlade mat också, mest skinka och julmust. Dagen innan julaftonen var jag och tränade lydnad i Hallen. Något gäng i Lydnadsgruppen som drog igång. Jättebra och få träna med störning, vi ska ses tre gånger nu kring jul. På eftermiddagen fixade jag käk och städade lite. Sedan kom Emil med bussen och vi käkade. Risgrynsgröt och skinkmacka ska det ju vara dagen innan. Sedan blev det uppesittarkväll då de spelar bingo och jag packar kola. Stella och Jonas var också med och Stella var så söt för hon målade en julgran åt mig (eftersom jag inte hade någon)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar