fredag 7 december 2018

En ganska intensiv jobbvecka

Veckan gick väldigt fort måste jag säga, vet inte vad det berodde på men det är lite på gång nu liksom. Bara två veckor kvar av terminen 😱 På tisdagen var det jättetrist väder, snöblandat regn och blåst. Jag hade bokat Hallen och var helt genomblöt efter promenaden dit. Vi körde lite grundgrejer och dammsög i entrén. Övningarna bestod av matta med sväng, starthinder, runda stolpe och bakombyte. När jag kom ut så hade det slutat regna så då kunde vi ta långa vägen hem. På onsdagen när jag kom hem orkade jag bara ut snabbt och sen gick jag och la mig vråltidigt. På torsdagen hann jag bara hem innan vi var upp till stora enso och åt jultallrik. Jobbet skulle till Växbo de men Stefan hade redan anmält oss till detta. Fredagen blev xtra lång då vi hade roboticsmöte på Torsberg och sedan luciaträning resten av skoldagen för att sedan avsluta med stängning på fritids. Jonas kom med pizza och sedan blev det en promenad i lite vitt. Nu Idolfinal!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar