fredag 22 januari 2016

Dom där tre dagarna

Jobbar ju bara tre dagar på skolan och varje vecka tycker jag de där dagarna går så fort. Känns som torsdag jämt! Den här veckan föll en tung sten från mitt bröst då vi haft två omgångar med elevens val. Jag hade ju fått äran att hålla i mitt favvoämne biologi. Skämt åsido, det blev riktigt bra då jag bestämde mig till sist för att jobba med sinnena. Då kunde jag använda alla mina praktisk / estetiska kunskaper och använda övningar jag redan kunde. Skönt! På kvällarna har jag varit riktigt slö utom en kväll när det slog runt och jag gjorde klart en uppgift till slöjden. En kvar nu bara.... På torsdagen så fick jag äntligen en inbjudan som jag blev väldigt glad över. Jag ska äntligen få träffa mina musikvänner! Det blir i Norrköping i mitten av april. Yes! I början på veckan hade F-1-2 gjort lyktor och tavlor och annan konst i is. Det blev så himla fint när mörkret sänkte sig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar