lördag 23 januari 2016

En kall fredag igen

När termometern visar -16 så blir man ganska glad att man bokat träning med Liza i Hallen. Så härligt! kunde sova till 8 först. Tog en promenad dit och Snoddas och Kovo blev lite sura. Samtidigt så hatar Snoddas verkligen kylan. Han kommer in som en blixt efter rastning. Vi hade en rolig träning, då vi hann två kombinationer. Mallarna löper och Uno imponerar ändå. Vad han har blivit duktig ändå. Salsa var duktig hon också. Sedan traskade vi hem och det var redan lite varmare. Gubben bjöd på lunch så det blev Hambo (måste vara deras bästa kunder vi) Jag hade ställt in mig på att vi skulle elda men Stefan hade inte tid att leka med mig. Sen skulle jag egentligen gått i ladugården men Saras kurs blev inställd så då blev jag ledig. Så jag hade inget att skylla på längre, så efter att jag städat nedre våningen så satte jag mig faktiskt och skrev lite på min slutrapport. Kände mig väldigt nöjd med mig själv då. Sedan blev det en tur till Kilafors, Jonas körde och det känns inte allt för otäckt att sitt bredvid. När gubben kom in tittade vi på bandy eftersom han förståss köpt matchen. Bollnäs vann så det var ju bra! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar