lördag 2 januari 2016

Mellandagar

Jag gillar inte alla dessa helger! För det första är jag trött och vill ha sovmorgon, fast när det bara är röda dagar och helg hela tiden så jobbar jag ju. Man hinner inte så himla mycket däremellan än att laga mat och motionera hundar. Blev ledig i alla fall hela måndagen och då försökte jag att nästan inte göra något alls. På tisdagen gick jag i ladugården på morgonen och på eftermiddagen var pojkarna och jag upp till Bollnäs. Emil lämnade in gitarren och vi var och handlade lite skor, träningsbyxor, jeans och Xbox live. Vi köpte 2,5 kilo lösviktsgodis och tog med oss hämtmat hem. På onsdagen var jag också ledig och hade tänkt plugga lite, har ju två uppgifter kvar. Det hann jag inte alls. Dagen bara försvann, hann ingenting förutom att städa och plocka då. Erika och jag var och tränade lite i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar