måndag 25 januari 2016

What if you

Det var något mysko med den här låten. Den dök upp bland mina favoriter på min youtube kanal när jag gick igenom den i höstas någon gång. Jag hade aldrig hört den och klickade igång den. Budskapet kan tolkas precis som man vill men jag fastnade speciellt för den här frasen: what if I... felt like i belong... I might not be leeaving. Det hade kunnat vara ett avsked fast det stämde inte i tid, denna måste ha sparats för ca 6 år sedan. Den var långt ner i listan. Frågade Emil om han visste nåt och efter ett tag så kom han på att Olle visat honom den där när han var typ 15 år. Ofta satt de vid datorn där jag var inloggad. Emil kom ihåg att de tagit bort några låtar som de sparat på mig. Detta är den enda låt som jag själv inte lagt dit som finns kvar. Jag har valt att se på det som en form av hälsning. En ganska frän tillfällighet, just den låten sparas bland mina och bara den. Jag har lyssnat otroligt mycket på den sedan jag hittade den. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar