måndag 18 januari 2016

Så blev det kyla

Med fredagen och ledig dag så kom även kylan. Vi borde ju elda men det är inte så kul med utejobb när det är mer än 20 grader kallt. Tog en promenad till Hallen för lite träning. Liza hade hittat på en klurig kombination. Med tanke på hur taggade hundarna var så tycker jag de var duktiga. Efter det promenerade vi hem igen på typ tre ben. Det var inte skönt! Bonden bjöd på lunch så då blev det Hambokrog. Var och handlade lite. På eftermiddagen var tanken att jag skulle skriva lite på någon av mina två restuppgifter. Men jag kommer verkligen inte igång. Det går så fruktansvärt trögt. När det till och med är roligare att städa är det illa. Så det gjorde jag i stället. Jonas var borta på cup så bonden och jag åt chips till middag, snoddas tigger!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar