söndag 31 januari 2016

Min lediga dag

Grusades lite av att jag inte fick min sovmorgon som jag så länge väntat på. Det blev att rycka ut i ladugården en sväng. Sedan hann jag även maila lite med lärarna i Umeå. För när jag sent omsider äntligen blev klar med min slutdokumentation så kunde jag inte skicka in den på Cambro. Nu har jag i alla fall fått maila den i stället. Så väldigt skönt att bli av med det där, att kunna släppa det och inte ständigt ha de här "det borde jag ha gjort" känslorna. Jag är klar! Bara hoppas jag får godkänt också. Sedan traskade Salsa, Uno och jag till Hallen för lite träning med Liza. Erika och Lava kom också en sväng. Vi körde en kombination och lite slalomövningar efteråt. Satte hinder riktigt nära som de inte skulle ta och så. Gick hem och stekte pannkakor. På eftermiddan var jaeg och handlade lite till Hundhallen för vi hade köpt lite grejer som kommit. Uno fick även testa hur belöningslådan fungerade. Var och fyllde sand i tunnel hållarna och körde dit allt. Sedan var det dags att fara mot Segersta för en mysig kväll med kollegor. Vi började med mat i Segersta och slutade med mys på Haneborg. Var liksom helt slut när jag kom hem.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar