fredag 29 juli 2016

Agility paus

Jag hann göra en hel del (fast vad det var kommer jag inte ihåg nu) innan jag for till Härnösand för en kvällstävling. Det var tre klass 1 så det var ungdomarna och jag som åkte. Hann både checka in på boendet och köpa mig en sallad innan vi skulle banvandra. De skötte sig bra båda två. Det var långa raksträckor och Uno vänder sig och frågar om det är rätt. Han är ganska stökig och så fort han får chansen hoppar han på mig. Vie hon är duktigare på att lyssna, fast hon kunde inte däcket så det blev disk i båda hopploppen. I agilityklassen blev hon 3:a och fick pinne, jag trodde hon hade 5 fel så jag blev lite förvånad. Men kul att lämna in boken för första gången. Det var klart först vid 22.30 så jag var ganska glad åt att jag skulle sova över. Hundarna hann somna under tiden att jag bäddade.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar