onsdag 13 juli 2016

Tur till Byn

Efter att det hade regnat hela dagen så kom det till sist inte en droppe regn. Emil och jag åkte till Mittjasvallen på måndagskvällen där en gammal klasskompis till Emil och hennes syster skulle spela på kolbulleafton. Vi åt inga kolbullar men fikade och lyssnade på de skönsångande flickorna i No sons. Dom är helt grymma! 

Höll på att garva ihjäl mig när jag såg den här skylten. För evigheter sedan när Barba red Yentl för att jag var gravid, kallade jag henne för Greta och jag gick under namnet tjocka Gudrun. Så grisarna stämde ju nästan. När vi kom hem var vi och tittade på Jonas lägenhet, Emil tyckte den var jättestor. Kan man ju förstå då han bott på 20 kvadrat i ett år. Det här är en etta med riktigt kök. Tror det var mer skåp och lådor än i vårt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar