onsdag 6 juli 2016

Dator krasch, jädra fujitsu

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA(snp2uvc.sys) Så förklarar datorn det problem den har innan den stänger av sig och startar om. Jag har inte installerat något men jag tror att det har nåt med uppdateringar att göra. Att det handlar om webbkameran kan jag också misstänka. Antingen är det Fujitu som är boven eller Microsoft. Någon måste ha gjort ett stort misstag. Har googlat och kollat på en massa sidor, fast det är svårt då de förklarar allt på engelska. Inte bara jag utan även datorn talar svenska. Dessvärre är det många med just Fujitsu lifebook (som jag har) som verkar ha samma bekymmer. Den blev såhär i torsdags och jag har inte orkat ta tag i det. Jag vet vilken tid det tar...... Använder egentligen bara datorn till Bollnäs BK:s sida så den blir inte uppdaterad just nu. Jäkla skit dator!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar