fredag 22 juli 2016

Varmt

Har fortsatt mina dagar i ett ganska skönt tempo. Ganska skönt när värmen slog till. Jag röjer i nåt skåp och sorterar lite grejer. Varvar lite nyttigheter med att sitta på bron och fika. Bytte en stolpe ute i trädgården som Uno lyckats bryta av och slängde en av mina gamla tunnlar. Har beställt och efterlyst de nya hoppas de kommer snart. De där jag gjorde själv har väl nästan hållt i tio år ändå, så jag orkar inte laga dem nåt mer. Flätade ett nytt snöre till en av bollarna. Har äntligen hittat en boll alla tre gillar men eftersom Uno har lärt sig att kampa av mallarna (eller nåt) så lossnar snöret hela tiden. Varje gång jag lagar blir det kortare liksom. Har skurat och är nu klar i mer än halva ungdjursladugården. Har flyttat kvigor och grejat lite. Sett till mina får, de tyckte också det var varmt. Är nästan för varmt för att träna men i går kväll efter nio körde jag lite med alla tre. Idag fick Vie köra lite studs och slalom. Har varit och simmat både igår och idag. Salsa har verkligen fått en stalker i vattnet. Var ner till Jonas och hängde upp gardinerna, det blev riktigt bra och mörkt i alla fall. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar