måndag 4 juli 2016

Inget SM

Det var ju agility SM i helgen. Jag har varit i väg alla år sedan -06. I fjol kvalade jag med laget men hade gamla och skadade hundar. Fast jag var ju i alla fall och tittade. Så konstigt att inte vara på plats. Köpte livesändningen så jag kunde hänga med ändå. Det fungerade ganska bra utom på söndagen när small körde då jag blev utkastad hela tiden. Ja, ja såg i alla fall upplösningen på samtliga finaler. Man kunde ju ha den på i mobilen också så hörde man när det var dags att fiska upp den och kolla. Stängde, målade, tränade och rastade hundar mellan sittningarna. Fick faktiskt en del gjort i helgen ändå. Jocke och Malin låg 2:a efter första dagen med laget men som det är i lag så blev det ingen medalj. Jocke och Amiga fick vinna med laget i small i stället. Team Hansesgården var ett av 33 lag som faktiskt gick runt båda dagarna. De hade ju typ 100 fel men så himla kul att de ändå var runt, det visar att man aldrig ska ge upp i lag. Silvret gick till ett lag som klättrade från 12:e plats och bronset avancerade ju ännu mer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar