lördag 16 juli 2016

Onyttig

Har verkligen inte gjort mycket nytta den här veckan. På dagarna har jag promenerat med hundarna och tränat lite med dem. Vallade en dag, då kom det värsta skuren just då. Damerna var inte glada precis. Det har varit väldigt varierat väder hela veckan. Varmt, fuktigt och mycket bär och mygg i skogen. På onsdagskvällen hade vi kalas för Emil som fyllde 22 år. Kunde inte somna på natten innan hans födelsedag och bara låg och tänkte på det att Olle aldrig fyllde 22, är nåt med den siffran sedan dess. På torsdagen lyckades Erika och jag träffa just den varmaste stunden på dagen med ett agilitypass. På torsdagskvällen var vi till Iste för den årliga kusinträffen. Då regnade det och åskade som bara den. Det var bara Emil och jag så vi hade med oss Anna, mamma och pappa också. På fredagen fick jag igång klubbens hemsida äntligen. Jag gav upp med att få igång den på min laptop för det verkar vara någon stor konflikt mellan Windows 10 och dreamweawer. Städade vår gamla stationära i stället då den knappt används längre. På den har jag Windows 7 och jag tänker verkligen inte uppdatera den heller. Min laptop får jag vara glad att jag fick igång bara, den fungerar faktiskt fortfarande. Peppar... Peppar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar