fredag 29 juli 2016

Vilken service!

Efter att jag sovit ganska länge så rullade jag hemåt på torsdagsmorgonen. Kom hem någon gång mitt på dagen. Stefan bjöd på Hambokrog och jag var och hämtade ett paket på Ica och köpte garn. Det är lika bra man förbereder sig, snart är kylan här! Det var inte dåligt att jag fått min tunnel redan, beställde den förra veckan. Dessutom har jag inte ens betalat den ens då jag fick den mot faktura. Känns ju tråkigt att jag har betalat de två tunnlarna jag väntar på sedan i början av maj. Annars hade jag direkt handlat mer av dessa. Lillegårds Hundglädje kom den ifrån. Det var faktiskt inte jättevarmt på dagen men sedan så kom Erika och tränade en sväng och då blev det ju då klart hett. Var ner och badade med hundarna sen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar