torsdag 11 augusti 2016

Börjat jobba

Skönt att få komma igång igen, på måndagen var det dags att öppna igen. Var tillsammans med Förskolan i princip hela dagen då jag bara hade tre fritidsbarn. När jag kom hem på kvällen var jag jätteseg bara satt på en stol i flera timmar. Fast först åt jag för det där med att äta lunch 11 är man ju inte riktigt van vid. Äntligen så dök mina tunnlar upp, exakt tre månader sedan jag beställt dem. Tänkte ju kanske sälja någon men jag tror jag behåller dom. Roligt med mycket tunnlar och hinder. Nu kan jag bygga allt jag samlat på mig, det har ju blivit några banor man samlat på sig under årens lopp. På tisdagen höll vi oss mest för oss själva då det var lite fler barn. Det blev en ganska intensiv dag och på kvällen åt jag och gick direkt en liten sväng med hundarna. Tränade lite med Uno innan de andra kom. Idag var äntligen alla samlade, jag körde med Salsa och Vie. Uno var sur förståss, hann bara hälsa på Liza han. Vi körde två kombinationer, varav den ena gick ut på att springa som attan. Många steg blev det i appen i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar