måndag 22 augusti 2016

Hemmahelg

Den här helgen har jag bara varit hemma. Traskat med hundarna, tränat lite och gjort några små grejer. Städat, krattat äpplen, halmat åt fåren, tvättat och lite annat småfix. Skönt med såna dagar också. Har börjat städa på ladan vid ungdjuren men det blev så drygt så jag hann inte klart.

 Idag var det måndag och jag var ju ledig då med. Har flyttat och matat kvigor på två ställen och sedan satte vi upp strålkastaren. Om det nu fungerar som det ska så har jag lysen från tre håll. Var och kollade på huset som ska säljas bortanför Anette fast på andra sidan. Efter det var vi och hälsade på pappa nere på sågen också. Oj vad han hade röjt! När Stefan gick i ladugården så klöpp jag gräset. Åt tacos på kvällen och kollade på det okända då det var från Segersta och med gamla elever till mig. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar