lördag 20 augusti 2016

Nu börjas det

Tillbaka på jobbet och lärarna började den här veckan. Började på mitt schema som jag ska ha nu. Det blir 80% arbete med lediga måndagar. Ovant med fredagar som jag ju inte jobbat på flera år. Det blir varannan fredag lång dag och den andra veckan kort dag. På tisdagen var det skapligt väder så då tog vi en promenad ut till bäverön. Onsdagen var det tråkigt väder så när vi skulle träna på kvällen så flyttade vi in. Helt perfekt temperatur i Hallen. Uno och Vie tränade och de var duktiga båda två. Fast Vir kan bara balansen om jag pratar bebisspråk med henne. Jag gör tydligen det enligt Erika och Liza :) Kom hem kanske halv tio och då fick jag gå ut och hjälpa Stefan att röja ur pannrummet. Herregud så mycket damm och sot det fanns där. På torsdagen var jag uppe tidigt och gick med hundarna. Sedan var jag på jobbet, på förmiddagen hade vi gemensam föreläsning med de andra friskolorna. På eftermiddagen var jag på fritids och sedan hämtade jag upp Karin och for till Långnäs. Åkte Varpen med nästan alla kollegorna, det var en mysig tur och god buffé.


Snillen spekulerar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar