måndag 29 augusti 2016

Helg

Det blev inte så mycket nyttigt gjort i helgen. Hade planer på att göra en hel del men vaknade på lördagen med ont i halsen. Sedan blåste det så man knappt kunde vara ute. Var ut med hundarna och krattade lite äpplen men gav upp ganska snabbt. Var med gubben till Bollnäs. Gjorde mat och blev så slut så jag blev tvungen att vila en stund. Skötte om fåren och städade två våningar lite senare i alla fall. På söndagen kände jag mig rätt så pigg på morgonen. For till Ludvika för klass 1 tävling med slynglarna. Det gick inge vidare, båda strulade i slalomen och det var bara Vie som gick runt i ett lopp och då på 35 fel. Kände verkligen inte för banorna, tyckte de var svåra och utan linjer. Långt mellan hindren var det och svårt att hinna, kändes som man skulle krocka och då blev det lite fula bakombyten som de inte förstod. Ja, så är det ju ibland och Hasse. S har väl inte direkt varit min favoritdomare förut men de här banorna tyckte jag riktigt illa om. Satt och frös under dagen och på slutet började det regna. Kanske inte jättesmart när man var snorig redan innan. Stannade på Ikea i Borlänge på vägen hem och köpte en massa plastbackar till Li och mig. 

Danstjejen har börjat sova i sängen hon!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar