torsdag 18 juni 2015

Är det månne ålderskrämpor?

Tränade lite agility med Uno och Salsa igår och idag har jag jätteont i knät. Du kära gamla knä som jag opererade när jag var 19 år. Det har ju faktiskt hållt bra och länge ändå.... Men det är oroande att det värker efter lite spring. Kovo är ju också gammal och stel, han kan inte springa på SM. Har beställt tid för att få ett intyg och inhoppare är meddelad. Karin och Qta har jag frågat om de vill ställa upp. Salsa känns inte heller som ett pålitligt alternativ. Nu har hon dock (peppar, peppar) varit fräsch länge. Men hon har ju sina dåliga tår att tänka på. Det blir det första SM:et sedan 2006 som jag inte deltagit på i så fall. Kovo har faktiskt deltagit hela 7 år i rad! Det kommer att kännas konstigt så klart men känns som ett riktigt beslut som det ser ut nu. Agilityn har haft väldigt lågt prio detta år. Jag ska i alla fall åka och titta och få några lediga sköna dar. 

2006- Uppsala- Ville individuellt
2007- Kristanstad - Ville individuellt 
2008- Öland- Ville individuellt, Kovo och Ville lag
2009- Karlskrona- Kovo lag
2010- Karlstad- Kovo lag
2011- Stockholm- Kovo lag, Snoddas lag
2012- Borlänge- Kovo lag, Snoddas lag
2013- Falkenberg- Kovo lag
2014- Sollefteå - Salsa kvalad men skadad, Kovo hoppade in i laget.

Som sagt lite konstigt blir det.....
Men den här mannen börjar bli riktigt gammal.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar