torsdag 4 juni 2015

Phu!

Tre rejält fyllda dagar på jobbet måste jag säga. I tisdags så var Kulturskolan där och hade projekt med 4-6 och avslutning ned alla. Vi visade upp för varann en del av vad vi lärt oss. Blev en liten snutt träna avslutningsånger också med alla. Sedan fritids fram till 17. Nu har vi haft två heldagar med elevens val och det har varit jättekul för de har verkligen varit på hugget då de faktiskt valt själv. Jag hade göra film igår och spelade instrument idag. Det har gått fantastiskt bra och roligt har det varit men även jobbigt. Man har varit ganska slut när man ska jobba på fritids till efter 17 efter såna dagar. Dessutom har jag börjat tidigare än vad min ordinarie tid är så det blir mer komp som jag verkligen inte behöver. Har redan så jag klarar mig..... Tror jag åker dit en sväng på måndag också. Dessutom borde jag ha skickat iväg en beställning på instrument får väl bli i morgon det då kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar