torsdag 18 juni 2015

Läskigt

Vaknade vid fem igår morse och visste inte vilken dag det var..... låg och försökte tänka logiskt ett tag. Vad jag gjort igår och om jag skulle jobba idag.... Det kom ingenting. Tittade åt höger och där låg gubben, tänkte "där ligger han" tittade åt vänster och där låg Salsa som vanligt neranför min säng, jag tänkte "där ligger hon" Riktigt läskigt var det, fick ta en koll på mobilen för att kolla datumet. Jag hann bli riktigt rädd, tänk om jag inte hade hittat tillbaks där i sängen i morse. Tänk om man faktiskt vaknar en morgon och det har hänt nåt. Det var inte en släng av dödsångest heller för det skulle man ju liksom inte kunna göra nåt åt. Jag menar om det hänt nåt under natten så man inte vaknar alls. Men förvirringen skrämde mig rejält.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar