måndag 22 juni 2015

Jaha

Tydligen får jag inte skriva vad jag vill här. Någon har tagit illa vid sig. Vilket jag tycker är konstigt för jag har vad jag vet inte hängt ut någon endaste person sedan i fjol. Då var jag i och för sig rätt hård mot en viss doktor Andersson. (med rätta) Jag har bloggat sedan 2009. Jag skriver om mitt liv, där mitt jobb, våra djur och min vardag är en del. Får jag inte det så var det nåt jag inte visste om. Jag har heller inte skrivit på någon slags avtal så vitt jag vet. Men leta fram ett sånt så ska jag vägra att skriva på. Riktiga diktaturfasoner det där, tycker jag. Dessutom är det någon fegis som inte vågar diskutera saken med mig direkt. Jag vet heller inte om det är en människas åsikt eller om det är fleras. Jag tänker i alla fall fortsätta att skriva just det jag känner för här så det så! Just nu känner jag mig lite förbannad och beredd att strida för tryckfrihet. 

PS! Blir nästan lite rädd för mig själv, så arg är jag. D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar