torsdag 18 juni 2015

Jobb och kyla

Alltså jag gillar inte när det är så där tryckande varmt på sommaren. Men när man skakar av kyla inomhus tycker jag det blir lite väl. Både på skolan och hemma har byggnaderna varit utkylda. Jobbade måndagen i stället för torsdagen eftersom vi hade fler barn då. Sedan var ju lärarna där bara i början av veckan. Tycker inte vi har så mycket gemensamt att göra vi kan ju inte ens göra ett schema eftersom vi inte riktigt vet vilka som ska jobba på fritids i höst. På tisdagen var interlan där och installerade den nya skrivaren. På måndagen bakade vi på fritids och käkade det till mellis. På onsdagen kom mina instrument som jag beställt. Roligt när man får köpa till lite grejer. Köpte bland annat tre ukulele och 4 djembes . Köpte även ett keyboard till så nu tog jag hem mitt egna. Det har vi använt på skolan hela vintern ju. Så roligt att ha ett hemma, just nu står det i köket. Det blir att man spelar lite när det står där. Annars var vi ner till Hypperna och fiskade lite och så filmade vi en massa till min pallfilm.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar