onsdag 24 maj 2017

Bäverusling

På måndagsförmiddagen gick jag med hundarna först och körde den där banan jag byggt upp. Bäst och träna på förmiddagen då jag hade några slags ben kvar. Sedan fortsatte vi och gjorde klar kogatan. Till lunch grillade faktiskt Stefan eftersom det inte blev av i helgen. Vid halv tre började han att jobba. På eftermiddan byggde jag först en liten fålla åt fåren. De två rullarna flexinät räckte lätt upp till ladan. Det där nätet är nog mitt bästa köp på länge. Skjutsade Emil till bussen och sedan blev det sådär tomt igen. Det var lika bra att jobba några timmar till. Gick runt ytterstaketet i 3:an. Det var nästan bara det kvar. Det var väldigt vad den där bävern ställt till det. Huller om buller träd liksom. Men såg också att det inte varit någon brådska att få ut djuren. Knappt så gräset växt någonting på naturbetet. Avslutade med att mata djuren. Om jag gick långt på söndagen så gick jag ännu mer den här dagen. Men jag sprang ju banan på 24 hinder med alla tre två gånger var också.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar