torsdag 11 maj 2017

På stan

På måndagen var jag ledig och gubben skulle ändå dit och träffa nån så då åkte vi upp tidigare. Fixade pass som gick jättefort så vi hann även med att köpa nya skor, jeans, shorts och en skjorta. Tror inte han varit i en affär på flera år. Sedan lunchade vi på stan innan han träffade revisorn och jag for hem. Fortsatte stängningen gick utmed vägen nu, i fjol så plockade jag bort den lägsta tråden. Men eftersom jag nu skaffat dessa getliknande små monster så fick jag satta upp en tjedje igen. Därför hann jag inte så långt heller. Kom ner till trean där jag skulle göra om lite också. Hann plocka bort det gamla i varje fall. På kvällen promenerade jag till Hallen, där Peter och jag tränade lite. Liza kunde inte, Erika fick jobba och Helen var krasslig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar