tisdag 23 maj 2017

Jobbhelg

Emil kom hem på torsdagskvällen och var kvar ända till på måndagseftermiddagen. Det var tur för jag var ju ledig och hann träffa honom lite då. Annars såg vi då inte mycket av honom den här helgen. Han var liksom ganska uppbokad hela tiden. Den här helgen kändes det som att sommaren kom. Det var riktigt skönt och det började äntligen hända grejer med gräset. På lördagen vaknade jag typ 7 och var vrålpigg, eller också var jag fortfarande påverkad. Fixade en liten fålla åt fåren så de kunde lära sig med flexi-nätet. De var så roliga och verkligen försökte döda buskarna. Det blev lite av Leos lekland för får -:) sedan började jag stänga och det höll jag på med halva lördagen samt hela söndagen. Det var ganska mycket jobb med att sätta upp en till tråd runt hela fårhagen. Vi satte även upp en till i gången. Har ju bara haft en tråd åt kossorna men nu blir det ju kvigor här. Vi rev även ett staket och gjorde en fålla av två. På lördagskvällen bjöd Anna på mat och sedan kollade vi på hockeyn där. På söndagen fortsatte vi att stänga men vi hann även klippa gräset på agilityplanen. Jag satte sedan upp en bana på kvällen men orkade inte träna. Jag hade liksom gått uppåt 1,5 mil. Trots att jag har hinder uppställda så har jag inte tränat nåt på hela veckan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar